Obrazovanje kao komponenta karijernog vođenja i savetovanja u tranzicionim periodima profesionalnog razvoja odraslih
Objavio minche90 18. april 2024.
Naučni radovi, Skripte, Pedagogija
Objavio kristinaaa997 22. septembar 2016. Prijavi dokument
Jedna od glavnih poruka savremenog pristupa razvoju škole glasi da je par-
ticipacija nastavnika nužan preduslov uspešnosti ovog procesa. Svetska iskustva,
međutim, pokazuju da široko i aktivno učešće nastavnika u razvoju škole nije lako
ni postići, niti održati na duži rok. Slično, i prva iskustva sa školskim razvoj-
nim planiranjem u Srbiji, iz prve polovine ove decenije, upućivala su na razlike u
pogledu spremnosti nastavnika da preuzmu ovu novu ulogu. Istraživanje koje ćemo
predstaviti u ovom radu realizovano je s ciljem da se otkriju i utvrde nivoi i načini
na koje različiti činioci utiču na uključivanje nastavnika u razvojne aktivnosti u
školi, pri čemu su te aktivnosti saradničkog i liderskog karaktera. Istraživanje je
sprovedeno na uzorku od 385 nastavnika iz 51 osnovne škole u Srbiji.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio Wvv 05. decembar 2023.
Objavio milicab 02. oktobar 2023.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.