Odlomak

Poučavanje, učenje i nastava su veoma individualizovani procesi, beskrajno različiti od ličnsti do ličnosti, od učenika do učenika. Svako u tom procesu učestvuje na svoj, poseban način. Postoje razlozi ne samo ekonomske, već i psihološke, etičke, pre svega pedagoške i didaktičke prirode, da se sličnosti u načinu izvršavanja zadataka u učenju, koliko je to moguće, čuvaju i štite. Ta uporedivost rada i učenja među učenicima, omogućava da razlike u tempu, nivou, dinamici, kvalitetu učenja itd., mogu biti posmatrane komparativno, mogu se upoređivati, mogu se prepoznavati kao prosek, kao najniže ili najviše postignuće i slično.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 60 stranica
  • Didaktika prof.dr Sefedin Šehović
  • Školska godina: prof.dr Sefedin Šehović
  • Diplomski/master radovi, Skripte, Pedagogija
  • Srbija,  Novi Pazar,  UNIVERZITET U NOVOM PAZARU - Departman za filološke nauke  

Više u Pedagogija

Više u Skripte

Komentari