Odlomak

Čitanje i pisanje su oduvek smatrani za osnovu obrazovnog procesa, jer nam omogućavaju da se lakše upoznamo sa svetom koji nas okružuje i da lakše napredujemo u daljem obrazovanju.
Sa ovim aktivnostima se kreće u prvom razredu osnovne škole. Međutim, sve je više dece koja dolaze u predškolsko sa poznavanjem slova, procesa čitanja i pisanja. Da ne bi došlo do pogrešnog usvajanja ovih veština, neophodno je da se u samoj predškolskoj ustanovi na stručan način zadovolji dečije interesovanje za čitanjem i pisanjem.
Zato treba organizovati aktivnosti iz oblasti pripreme za čitanje i pisanje, odnosno razvoja predčitačkih veština. Osnovna ideja vaspitno-obrazovnog rada je da dete svojim radom, a pod vaspitačevim stručnim rukovodstvom, stiče nova znanja, umenja i veštine. Na taj način se stalno razvijaju njegove intelektualne i motorne sposobnosti, u skladu sa individualnim mogućnostima, uvažava se ličnost svakog deteta, bez obzira na nivo inteligencije, predznanje i socijalni status.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 5 stranica
  • Metodika razvoja govora Prof.Danica Stolic
  • Školska godina: Prof.Danica Stolic
  • Skripte, Obrazovanje
  • Srbija,  Aleksinac,  Visoka škola strukovnih studija za vaspitače u Aleksincu  

Više u Obrazovanje

Više u Skripte

Komentari