studenti
Mesto za uspešne studente

Amerikanizacija predizbornih kampanja u zemljama Zapadnog Balkana

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

„Svaka predizborna kampanje je drugačija“, ustanovio je Holtz-Bacha (2006). Kroz studije koje je Holtz Bacha radio pokazano je da strategije i stilovi predizbornih kampanja variraju u ovisnosti od određenog odnosa i ličnosti kandidata. Pažnja se ipak usmjerava na razvojne trendove i primjećuje se upadljiva promjena predizbornih kampanja koja se označava izrazom amerikanizacija, modernizacija ili čak medijalizacija.  Kroz historiju razvoja predizbornih kampanja utvrđena je podjela kampanja, a to je podjela na predmoderne, moderne i postmoderne kampanje.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.