Odlomak

Na modele ponašanja potrošača utiče niz veoma složenih faktora. Većina marketing istraživanja i operativnih aktivnosti moraju se bazirati na analizi potrošača, pa je prikupljanje informacija o njima glavni zadatak marketinga u preduzeću. Drugim rečima, potrošači su glavni element tržišta prema kome su usmereni napori celog preduzeća. Oni su polazna osnova za sve marketing ciljeve, strategije, planove i akcije.
Iz tog razloga, neophodno je proučiti proces formiranja potreba, želja, stavova, motiva, sticanja iskustava kod potrošača, kao i faktore okruženja, kao što su društvene grupe, slojevi, socijalna mobilnost,…
Predmet analize u ovom seminarskom radu su modeli ponašanja potrošača pri kupovini. Svrha izrade ovog rada je da se detaljno analiziraju svi modeli ponašanja potrošača pri kupovini. Prilikom izrade seminarskog rada korišćene su kako opšte tako i posebne metode i tehnike istraživanja a najviše metoda analize sadržaja teksta, komparativna metoda kao i statistička metoda. Problem istraživanja „Modeli ponašanja potrošača“ detaljno je obrađen zahvaljujući širokoj domaćoj i inostranoj litereaturi vezanoj za zadatu temu.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 16 stranica
  • Zaštita potrošača Doc. dr I. Dimitrijević
  • Školska godina: Doc. dr I. Dimitrijević
  • Seminarski radovi, Skripte, Pravo
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET UNION - Fakultet za pravne i poslovne studije dr Lazar Vrkatić  

Više u Pravo

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari