Odlomak

TEMATSKA JEDINICA: Dramska obrada priče „Bure meda“
( Ljuba Jaglova)

VASPITNO-OBRAZOVNI ZADACI I CILJEVI:
• razvijanje i negovanje dramskih aktivnosti i stvaralaštva kod dece
• bogaćenje dečjeg rečnika i negovanje gramatički pravilnog govora
• razvijanje verbalnog izražavanja i komunikacije
• kroz korelaciju sa likovnom umetnošću približiti i pojačati doživljavanje i razumevanje književnog dela
• utvrđivanje moralnih stavova
• približavanje relacija čovek-životinja

METODE VASPITNO-OBRAZOVNOG RADA:
verbalna m., metoda scenskog rada, demonstrativna m.

OBLICI VASPITNO-OBRAZOVNOG RADA:
frontalni o. r. i individualni o.r.

SREDSTVA VASPITNO-OBRAZOVNOG RADA:
aplikacija – šuma,
-medved, lisica, jež i bure od papira na štapićima ili slamkama, pozornica, papir za crtanje i flomasteri

KORELACIJA SA DRUGIM VASPITNO-OBRAZOVNIM OBLASTIMA RADA:
• METODIKOM LIKOVNOG VASPITANJA
• METODIKOM UPOZNAVANJA OKOLINE
II

PLANIRANI TOK AKTIVNOSTI

UVODNI DEO ( trajanje 5 min)
Deca sede u polukrugu i temu započinjem razgovorom o šumskim životinjama. Pitam ih: „Koje šumske životinje znate?“ Oni nabrajaju. Potom im pokazujem crtež medveda i pitam ih da li znaju kako se zove ta životinja.
• „Koje boje može biti medved?“ – „Bele, crno-beli, braon.“
• „Šta on voli da jede?“ – „Sve (meso,ribu, biljke i med)“.
• „Gde spava?“ – „U pećini. Šta je to pećina?“ „Pećina je rupa u velikom kamenju.“
• „Koliko ima nogu?“
• „Da li je on mala ili velika životinja?“ „Ima li bodlje na telu? A šta ima?“ – „Krzno“.

„Ko ima bodlje na telu?“ – „Jež“.
• Pokazujem im ježa i pitam ih :„Zašto jež ima bodlje?“ – „Da bi mogao da se odbrani ako ga neko dira“.
• „Gde on spava?“ – „U jazbini. A šta je to jazbina? – To je rupa u kori drveta ili u gustom grmu gde ježić pravi gnezdo od lišća i grančica.“
• „ Šta on jede?“– „Bube, zmije, bobice, jagode i jabuke, …“
• „A koliko on ima nogu? Ima li on krila? A kljun? Da li je on veliki ili mali?“

Rating: 4.0/5. From 1 vote.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Pedagogija

Više u Skripte

Komentari