Odlomak

Škola je period intezivnog razvoja deteta, njegove socijalizacije, stvaranja stavova, obrazaca ponašanja i sl. Boraveći svakodnevno u školi, kroz interakcije sa vršnjacima, učenik formira svoje stavove, razvija svoju individualnost, razmišljanja, kreira sliku o samom sebi, upoznaje prijatelje, te time i može manifestovati pojavne oblike problema u ponašanju. Mnogi problemi u ponašanju, koje učenici ispoljavaju, znatno remete uobičajenu i poželjnu školsku klimu, često ometajući učitelje i nastavnike u procesu podučavanja drugih učenika, negativno utiču na druge učenike i sl. (Lane et al., 2005). Stoga je vaspitni rad u školi od velikog značaja i njemu treba posvetiti mnogo više pažnje nego što je to slučaj u našoj obrazovno-vaspitnoj praksi, posebno u poslednje dve decenije kada je došlo do izražene krize svih društvenih vrednosti, što se odrazilo i na stanje u školi i rezultiralo pojavom sve većeg broja učenika sa problemima u ponašanju.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 16 stranica
  • Opšta psihologija Prof.Maša Đurišić
  • Školska godina: Prof.Maša Đurišić
  • Naučni radovi, Skripte, Psihologija
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju  

Više u Naučni radovi

Više u Psihologija

Više u Skripte

Komentari