Obrazovanje kao komponenta karijernog vođenja i savetovanja u tranzicionim periodima profesionalnog razvoja odraslih
Objavio minche90 18. april 2024.
Naučni radovi, Skripte, Psihologija
Objavio studenti.rs 02. decembar 2016. Prijavi dokument
Cilj istraživanja jeste ispitivanje povezanosti problema u ponašanju i nesigurnih obrazaca afektivne vezanosti – tačnije njihovog doprinosa nastanku teškoća u ponašanju i celokupnom emocionalno-socijalnom razvoju, na uzorku dece pod rizikom, iz razvojno-ekološke i holističke perspektive. Istraživanje je neeksperimentalno – ciljnu grupu činilo je 180 dece bez roditeljskog staranja odrasle u povoljnom Kontekstu 1 (38 dece stabilno smeštene u porodicu, pre navršene 1. godine – kontrolni uzorak), nepovoljnom Kontekstu 2 (89 dece – kasno izmeštene iz neadekvatnih uslova, sa više promena sredine) i ekstremno nepovoljnom Kontekstu 3 (uz česte promene sredine, iskusila su i zlostavljanje). Deca oba pola, ravnomerno su razvrstana u grupe po 60, u tri uzrasna raspona: 2-6; 7-12 i 13-18 godina. Pri obradi podataka korišćene su metode i postupci iz okvira deskriptivne statistike, kao i iz domena statistike zaključivanja – pored t-testa, hi-kvadrata i koeficijenta korelacije korišćen je F test, jedno i dvofaktorska univarijaciona analiza, hijerarhijska klaster analiza za nominalne varijable i multipla regresiona analiza (linearni model)
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio Wvv 05. decembar 2023.
Objavio milicab 02. oktobar 2023.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.