studenti
Mesto za uspešne studente

Religioznost u kompanijama

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Nalazimo se na kraju prve decenije 21. vijeka u vremenima (post)modernizacije i globalizacije, uticaj i značaj religije i religioznosti se ne smanjuje. Neki autori kroz historiju , ali i u savremenijem svijetu su tvrdili da modernizacija utiče na opadanje religije i religioznosti kako na cjelokupno drustvo tako i na individualnu svijest, ali se ova ključna ideja pokazala pogrešnom, pogotovu na individualnom nivou. Upravo u vremenima društvene, kulturne, tehničko-tehnološke i ekonomske modernizacije, za koje se vjerovalo da sa sobom nose izmjene u shvatanju religije i iščezavanje religioznosti, dovode do njenog ponovnoh oživljavanja i zauzimanja jako bitnog mjesta u životima ljudi . Ovakvo stanje Hantington (1998) objašnjava činjenicom da je ljudima potreban novi oblik stabilne zajednice, moralnih propisa i sl. Upravo ovakvim stavovima konkretno autor brojnih publikacija objavljenih širom svijeta Hantington pokušava da opravda povratak svetog na svjetsku scenu, opisujući religiju kao urbani fenomen uobličen većom religioznošću mladih u odnosu na njihove roditelje.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.