Noseći sistem
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Maturski Radovi, Skripte, Sociologija
Objavio studenti.rs 30. april 2018. Prijavi dokument
Često kažemo da su mediji ključni izvor informacija naših ciljnih grupa i zato su odnosi s medijima jedna od najčešće korištenih tehnika prilikom promocije novih proizvoda ili brenda. Potreban je visok nivo stručnosti kako bi u javnosti bili zapaženi i kako bi naše poruke bile kredibilne. Kako bismo izgradili dobre odnose sa medijima podrazumijeva se poznavanje medijske scene i funkcionisanje medijskih kuća.
Za oglašavanje i promociju proizvoda ili brenda potrebne su znatna finansijska sredstva pa je odluka o načinu promocije i odabira odgovarajućeg medija jako bitna. Da bi kampanja bila uspješna oglašavač mora da tačno zna koja je to ciljna grupa , kako izabrati pravu strategiju reklamiranja koja će biti u okviru određenog budžeta, te pratiti rezultate, odnosno reagovanje ciljnih grupa na našu reklamu.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio dragan79 25. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio Andri0805 13. mart 2024.
Objavio Studentsoc04 12. januar 2024.
Objavio natasastefan32 12. januar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.