Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Sport
Objavio bole1234 19. septembar 2014. Prijavi dokument
U V O D
Značaj marketinga u poslovanju jedne organizacije, u današnje vreme, nevezano za njenu delatnost je ogroman. Vrše se jako detaljna ispitivanja tržišta, troši se velika količina novčanih, informacionih i ljudskih resursa da bi se napravio što bolji marketing koncept. Etimološko značenje termina marketing jeste stavljanje na tržište. Ne postoji opšte prihvaćena definicija marketinga, ona zavisi sa kog stanovišta se marketing izučava. Kako je to oblast koja se stalno razvija i napreduje, vremenom su se i pristupi marketingu menjali, tako da je veliki broj autora radova o marketingu uneo nove elemente i u tumačenje pojma marketing. Evo nekoliko definicija marketinga:
• Marketing je nezaobilazna, jedinstvena poslovna funkcija ( Drucker, P).
• Marketing je obavljanje poslovnih aktivnosti upravljanja tokovima roba i usluga od proizvođača do potrošača .
• Marketing je poslovna funkcija koja prepoznaje neispunjene potrebe i želje, definiše i meri njihovu jačinu i potencijalnu isplativost, određuje koja to ciljna tržišta organizacija može na najbolji način da usluži, odlučuje o tome koji proizvodi, usluge i program odgovaraju izabranim tržištima i apeluje na sve u organizaciji da misle o kupcu i stoje mu na usluzi (Kotler) .
• Marketing je društveni i upravljački proces kojim putem stvaranja, ponude i razmene proizvoda od vrednosti sa drugima, pojedinci i grupe dobijaju ono što im je potrebno ili što žele (Kotler).
• Marketing je kreacija vremena i prostora uz ostvarenje koristi .
• Marketinška svrha poslovanja jeste da kreira i zadrži kupca (Levitt, T). Rodonačelnik beogradske škole marketinga, Milisavljević, određuje marketing kao : ekonomski proces, poslovnju funkciju, poslovnu koncepciju i naučnu disciplinu. Ključna marketing aktivnost jeste upravljanje marketing miksom organizacije. Marketing miks predstavlja kombinaciju instrumenata marketinga kojima se organizacija koristi kako bi postigla očekivani nivo prodaje na odabranom tržištu. Marketing miks se sastoji od četiri glavna elementa :
1. Proizvod (product)
2. Cena (price)
3. Promocija (promotion)
4. Distribucija (place)
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio zorana_goran 18. april 2024.
Objavio JELA77 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.