Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Telekomunikacije
Objavio asocijalna 26. novembar 2014. Prijavi dokument
1. UVOD
PostEurop je udruženje koje zastupa interese evropskih javnih poštanskih operatora. Posvećen je podršci i razvoju održivog i konkurentskog evropskog poštanskog tržišta dostupnog svim klijentima, uz zalaganje za modernu i pristupačnu univerzalnu poštansku uslugu. PosteEurop promoviše saradnju i inovacije, donoseći dodatnu vrednost za evropsku poštansku industriju. Osnovan 1993, PostEurop danas ima 50 članova, zastupajući 2.1 miliona zaposlenih širom Evrope koji opslužuju 800 miliona klijenata dnevno u preko 175,000 pristupnih tačaka. PostEurop je tako zvanično prepoznata kao regionalno udruženje od strane Svetskog poštanskog saveza. Vodi ga Upravni odbor, koji je odgovoran za nadgledanje i praćenje izvršenja strategije. Sedište PostEurop-a, bazirano u Briselu, je zaduženo za dnevnu upravu Asocijacije, promovišući rezultate industrije i performanse i implementiranje strategijskih aktivnosti, kao i projekte koji stimulišu kooperaciju i inovacije. Godišnji Plenarni skup za članove određuje ciljeve i strategiju Asocijacije.
2. VIZIJA
PostEurop predstavlja evropsku poštansku indrustriju. Podržava svoje članove kroz razvoj tržišta i promoviše interese industrije svim interesnim grupama.
Da bi podržali njegovu novu viziju i misiju koja je usvojena na Vilamurskom plenarnom skupu u Portugalu septembra 2005, PostEurop je strukturirao aktivnosti oko četiri strategijska stuba i tri potporne transverzale.
Stub regulatornog okruženja nastoji da uobliči razvoj poštanske regulative imajući u vidu interese članova. Regulatorni poslovi su koordinirani od strane Komiteta evropskih poslova i Komiteta internacionalnih poslova.
Stub društvenog okruženja podržava ispunjenje poštanske društvene odgovornosti u smislu korporativne društvene odgovornosti, zaštite životne sredine, društvenog dijaloga, dobrobiti zaposlenih i obuke. Njegove aktivnosti su koordinirane od strane Komiteta Društvene Odgovornosti.
Stub operativnog okruženja ima za cilj uvođenje kvaliteta, efikasnosti i standarda širom međunarodne poštanske mreže. Komitet operativnih poslova preduzima aktivnosti za poboljšanje poštanskih procedura širom Evrope, i takođe služi kao platforma za razmenu najboljih iskustava.
Stub tržišnog okruženja ima za cilj da članovima obezbedi informacije o potrebama i očekivanjima klijenata i tržišnim trendovima. Razvija i promoviše korišćenje pošte kroz interakciju grupa članova. Njegove aktivnosti su koordinirane od strane Tržišnog komiteta.
Tri transverzale: komunikacija, informisanje i resursi deluju u podršci glavnih strategijskih stubova da obezbede usklađeni efekat. Neke od aktivnosti su: prevođenje odgovarajućih rezultata na više jezika i publikovanje u odgovarajućim publikacijama, organizovanje događaja i ostalih aktivnosti komunikacije, sakupljanje i analiziranje podataka, strategijski monitoring, optimizacija PostEurop-ovih dostupnih ljudskih i finansijskih resursa.
3. MISIJA
U interesu svih njegovih članova, PostEurop je obavezan da podržava i razvija održivo i konkurentsko evropsko poštansko komunikaciono tržište dostupno svim klijentima i osiguravajući moderan i održiv univerzalni servis. Asocijacija se koncentriše na zahteve klijenta i zadovoljstvu poboljšanjem operativnog i mrežnog kvaliteta i efikasnosti, razvijajući ljudske resurse i oblikujući evropsko i internacionalno poštansko regulatorno okruženje. Takođe donosi dodatnu vrednost evropskoj poštanskoj indrustriji promovišući kooperacije i inovacije isticanjem uobičajenih potreba.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio razontaler 14. avgust 2023.
Objavio Mrzite 13. april 2023.
Objavio vikic 13. april 2023.
Komentari
You must be logged in to post a comment.