studenti
Mesto za uspešne studente

Marketing miks hotela „Mediteran“ Bečići

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Hotelska, kao i druga preduzeća u turizmu, izložena su značajnim i naglim promenama tražnje. Promene u potrebama i zahtevima postojećih i potencijalnih potrošača vode stoga ka novim kombinacijama usluţni program – tržište. Portfolio preduzeća je stoga stalno varirajući. Na primer, osetno izražena sofisticiranost turista u poslednjih nekoliko godina stvorila je potrebu kreiranja novih programa i sadržaja putovanja i istovremeno znatno proširila broj učesnika (preduzeća) koja se pojavljuju na tom planu. Proizlazi da preduzeće stalno mora da se adaptira na promenu odnosa svog uslužnog programa i tržišta.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.