Ispitivanje karakteristika tkanina za specijalne namjene
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Turizam/Ugostiteljstvo
Objavio Minja_Seljak 08. novembar 2016. Prijavi dokument
1.1.Problem istraživanja
Dobro osmišljene i isplanirane marketinške strategije su preduvet primerenog pozicioniranja hotela u konkurentnom okruženju na receptivnom turističkom tržištu. Orijentisanost turističkog subjekta na inoviranje u privlačenju turističke potražnje je imperativ uspešnog poslovanja u turizmu. Tokom proteklih deset godina u tom segmentu poslovanja su menjani načini tržišne komunikacije. Sve se više pažnje obraća na ciljanu klijentelu i način predstavljanja i upravljanja turističkom ponudom turističkog subjekta.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.