Učestvujte u Case Show Study 2016

Studentska organizacija ESTIEM LG Beograd deseti put zaredom organizuje projekat Case Study Show. Naime, između 10. i 12. marta na Fakultetu organizacionih nauka i u Narodnoj banci Srbije održaće se manifestacija takmičarskog karaktera u kojoj će učestvovati svi mladi ambiciozni i motivisani studenti, koji se prijave i budu primljeni da učestvuju u projektu. Prijave su do 16. februara, a sve detalje i potrebne informacije koje bi mogle da vas zanimaju, dobili smo od rukovodioca projekta, Zorane Mišković.   

Tokom prva dva dana održaće se Business Case. Koje su to teme i problematike kojima će se baviti učesnici? Da li je neophodno dobro znanje engleskog jezika? Koje još veštine se preporučuju kako bi se bio uspešan u rešavanju studije slučaja?

Tako je. Tokom prva dva dana projekta (10-11. marta) na Fakultetu organizacionih nauka studenti će dobiti priliku da u okviru svojih timova rešavaju studiju slučaja za jednu od sedam kompanija – Mercator, Devana Technologies, Air Serbia, Roche, Coca-Cola Hellenic, Mozzart Bet, Japan Tobacco International, koje će kao nagradu pobednicima obezbediti praksu, trening program ili zaposlenje.

Rečenica koja najbolje reprezentuje projekat Case Study Show jeste „Pobedi u praksi“, pa su i problemi koje će učesnici rešavati formulisani tako da u potpunosti odražavaju probleme sa kojima se kompanije svakodnevno susreću u svom poslovanju.

Cilj ovog projekta je definitivno ohrabrivanje studenta da tokom samog studiranja zakorače u svet realnih poslovnih izazova i problema i da sve ono što su naučili kroz teoriju, primene u praksi. Predstavnici kompanija od studenata koji budu rešavali studiju slučaja očekuju, pre svega dobru ideju, što zahteva od takmičara određeni nivo kreativnosti, otvorenosti za različite predloge, ali i sposobnosti da zadati problem sagledaju iz različitih uglova, a poznavanje engleskog jezika će biti od veće važnosti za one koji studiju slučaja budu rešavali na tom jeziku.

Kako je Case Study Show projekat gde svaki student može pronaći ono što njemu odgovara, od ovih sedam kompanija neke će svoju studiju zadati na engleskom, a neke na sprskom jeziku. Takmičari će case rešavati 3-5 dana, namenjeno je studentima završnih godina i master studija, a više o svim detaljima možete pročitati na našem sajtu.

Paralelno sa Business Case-om održavaće se i Case Room. Kakvi izazovi očekuju studente u ovom delu programa?

Case Room je svojevrsna priprema za kasnije učešće na Business Case-u. Koncipirano je tako da svaka kompanija definiše neki problem sa kojim se ona susreće i da učesnici podeljeni u tri tima od po troje ljudi dobiju dva sata da osmisle ideju, koncept realizacije i prevaziđu eventualne prepreke i probleme, nakon čega sledi prezentacija pred predstavnicima kompanija i feedback o rešenjima svih timova. Ovaj deo projekta je generalno namenjen studentima prve i druge godine osnovnih studija kako bi već na samom početku studiranja došli u kontakt sa kompanijama, pri čemu dobijaju mogućnost da u praksi primene korišćenje case metode i tehnike.

Ukoliko sebe jednog dana vidite u kompanijama Telekom Srbija, Delhaize Serbia, Opel Srbija, Mercator, Devana Technologies, Air Serbia, Coca-Cola Hellenic, Mozzart Bet, Japan Tobacco International, iskoristite priliku, prijavite se i “Pobedite u praksi”.

Možete li nam nabrojati kompanije kojima će studenti imati prilike da se predstave tokom Company Fair programa?

Company Fair je mini sajam zapošljavanja koji se održava prva dva dana projekta u holu Fakulteta organizacionih nauka. Otvoren je za sve studente bez ikakve potrebe za prijavljivanjem. Jedino što je potrebno poneti jeste CV I želju da u narednom periodu postanete praktikant ili zaposlen u nekoj od vodećih kompanija na našem tržištu:

EY, Opticus, TeleSign, Mercator, Devana Technologies, Air Serbia, Mozzart Bet, Japan Tobacco International, Delhaize Serbia.

Treći dan projekta, Speed Dating, podseća na temu romantičnog sastanka, međutim reč je o kratkim poslovnim susretima. Koje su to domaće kompanije koje će učestvovati u ovom delu programa?

Forma kratkih-brzih intervjua je metoda koja postaje sve popularnija prilikom izbora i selekcije potencijalnih zaposlenih. Vrlo često je pojedincu potrebno samo par odgovora da sebe predstavi u najboljem svetlu i ubedi osobu „preko puta“ da je baš ona idealan kandidat. Održava se poslednjeg dana projekta (12. mart) u prostorijama Narodne banke Srbije i predstavlja idealnu priliku za studente završnih godina i master studija da sebi obezbede praksu ili zaposlenje u kompanijama:

Devana Technologies, Air Serbia, TeleSign, Coca-Cola Hellenic, Mercator, Opticus, EY, Mozzart Bet, Japan Tobacco International i Delhaize Serbia.

Koji su kriterijumi za prijavljivanje?

Osim Vaše motivisanosti i želje da nakon završenog fakulteta nemate samo popunjen indeks, potrebno je da prilikom prijave na našem sajtu priložite svoj CV i motivaciono pismo koje će nakon zatvaranja prijava biti prosleđeno kompanijama, čije će mišljenje tokom selekcije biti najrelevantnije. Naravno, ukoliko se budete odlučili da rešavate case za kompaniju koja svoju studiju zadaje na engleskom jeziku, određeni nivo znanja ovog jezika će Vam svakako biti neophodan.

Gde se prijaviti? 

Prijave možete pronaći na našem sajtu i otvorene su do 16. februara. Nemojte propustiti svoju idealnu priliku da zajedno sa nama od 10-12. marta “Pobedite u praksi”.

Razgovarala: Jasmina Slavica

No votes yet.
Please wait…