studenti
Mesto za uspešne studente

Avijacija u poljoprivredi

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Primena avijacije u poljoprivredi ima svoje početke na početku dvadesetog veka, nakon završetka drugog svetskog rata. Od tog vremena do današnjih dana primena letilica u poljoprivredi je postepeno i kontinualno rasla, kako u obimu tako i u raznovrsnosti primene, naročito u domenu zaštite useva i kontrole štetočina.
Prednosti koje nudi avijacija u poljoprivredi se na isti način manifestuju širom sveta, to su pre svega brzina delovanja i primene i mogućnost pristupa površinama i terenima koji bi inače bili nedostupni za konvencionalnu poljoprivrednu mašineriju.
Prvobitna primena avijacije u poljoprivredi i šumarstvu je bila neplanskog karaktera, često samo u vanrednim situacijama kao što su neočekivane najezde štetnih insekata poput skakavaca i neretko tek onda kada bi ostali vidovi borbe sa štetočinama zakazali. Na žalost u ranim danima poljoprivredne avijacije, od 1920-ih godina sve do 1940-ih, istraživački rad nije pratio komercijalni razvoj ove delatnosti i zbog toga je u prvih 20 godina bavljenja ovom delatnošću nije postignut značajan razvoj i napredak. Istraživači i poljoprivrednici u ovom periodu nisu videli primenu avijacije kao pouzdan metod za redovnu upotrebu, već samo kao sredstvo za borbu sa vanrednim okolnostima i zato je većina istraživačkih napora usmerena na druge, tradicionalne metode. Dobar primer su Sjedinjene Američke Države, gde je 1950-ih poljoprivredna avijacija bila razvijena na zavidnom nivou i bila u upotrebi u gotovo svim saveznim državama, dok je istraživanje sprovedeno na svega par univerziteta, bez značajnih razvoja ili inovacija.

Prva dokumentovana upotreba avijacije u poljoprivredi u Sjedinjenim Američkim Državama se dogodila 1922. godine, kada je izvršeno tretiranje šumskog dobra olovnim arsenatom u prahu. Tretiranje je izvedeno prostim rasturanjem praha iz zadnjeg dela pilotske kabine. Za te poterbe je korišćen vojni avion za osmatranje, Kurtis JN6. Avion je pogonio osmocilindarski motor koji je razvijao 150 konjkih snaga, mogao je da razvije brzinu leta od 130 kilometara na sat.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.