Odlomak

Svaka organizacija nastaje i nestaje u određenom okruženju. Na osnovu analize interakcija organizacije sa kruženjem, organizacioni sistem definiše svoju misiju iz koje proističu i ciljevi. Važan deo tog okruženja predstavlja i javnost koja je jedan od učesnika u okruženju.
Termin „odnosi sa javnošću“ odnosi se na upravljanje odnosima između jedne organizacije i javnosti, što u savremeno doba predstavlja jednu od najprosperitetnijih profesija.
Odnosi sa javnošću predstavljaju proces upravljanja komuniciranjem jedne organizacije sa njenom unutrašnjom spoljašnjom ciljnom javnošću i mogli bi se opisati ključnim rečima kao što su: ugled, poverenje, percepcija, kredibilitet, sloga i obostrano razumevanje zasnovano na istinitom i sveubohvatnom obaveštenju.
Oni predstavljaju posebnu vrstu poslovnih aktivnosti, koji se preduzimaju radi planiranog i smišljenog komuniciranja, uspostavljanja i održavanja odnosa sa okolinom sa ciljem da se stvori prostor za pozitivan publicitet organizacije, kao i istupanja protiv glasina i priča koje se povremeno javljaju. Velika pažnja se poklanja medijima kao posebnom delu odnosa sa javnošću, jer mediji predstavljaju posrednika, odnosno, kanal kojim će poruka biti prenešena dobavljačima, finansijskim institucijama, javnim službama, medijima i svim ciljnim grupama.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 11 stranica
  • Poslovna etika -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Etika
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet Političkih nauka  

Više u Etika

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari