Dečiji brakovi u romskoj populaciji
Objavio katarina4444 17. decembar 2023.
Seminarski radovi, Skripte, Etika
Objavio studenti.rs 19. mart 2019. Prijavi dokument
Svaka organizacija nastaje i nestaje u određenom okruženju. Na osnovu analize interakcija organizacije sa kruženjem, organizacioni sistem definiše svoju misiju iz koje proističu i ciljevi. Važan deo tog okruženja predstavlja i javnost koja je jedan od učesnika u okruženju.
Termin „odnosi sa javnošću“ odnosi se na upravljanje odnosima između jedne organizacije i javnosti, što u savremeno doba predstavlja jednu od najprosperitetnijih profesija.
Odnosi sa javnošću predstavljaju proces upravljanja komuniciranjem jedne organizacije sa njenom unutrašnjom spoljašnjom ciljnom javnošću i mogli bi se opisati ključnim rečima kao što su: ugled, poverenje, percepcija, kredibilitet, sloga i obostrano razumevanje zasnovano na istinitom i sveubohvatnom obaveštenju.
Oni predstavljaju posebnu vrstu poslovnih aktivnosti, koji se preduzimaju radi planiranog i smišljenog komuniciranja, uspostavljanja i održavanja odnosa sa okolinom sa ciljem da se stvori prostor za pozitivan publicitet organizacije, kao i istupanja protiv glasina i priča koje se povremeno javljaju. Velika pažnja se poklanja medijima kao posebnom delu odnosa sa javnošću, jer mediji predstavljaju posrednika, odnosno, kanal kojim će poruka biti prenešena dobavljačima, finansijskim institucijama, javnim službama, medijima i svim ciljnim grupama.
Objavio katarina4444 17. decembar 2023.
Objavio Andri0805 11. novembar 2023.
Objavio vesna2412 27. oktobar 2023.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.