Odlomak

Početkom dvadesetog veka, kontekst zaposlenih dobija sve više na značaju. Jedna od osnovnih funkcija menadžmenta jeste motivisanje. Čak u okviru literature vladaju i razmišljanja da je motivisanje možda i ključna funkcija menadžmenta iz razloga što direktno utiče na zaposlene koji se smatraju najvažnijim resursom jedne kompanije. Bez obzira na kontekst, delatnost, veličinu i druge odlike jedne organizacije, motivacija je tu, kao činilac od kog zavisi dalji rad i napredak poslovnog sistema.
Motivisanje se manifestuje kroz sposobnost osobe da pravim metodama, tehnikama i postupcima deluje na ljude, koji će zauzvrat da mobilišu svoja znanja, veštine i sposobnosti kako bi ostvarili zacrtane ciljeve. Jasno je da se motivisanje kao fenomen ne može posmatrati izolovano, već samo kao deo sistematskog skupa činilaca koji na njega utiču i koji ga predodređuju.
Veoma je bitno da se pronađe adekvatan sistem motivacije koji će rukovodiocu omogućiti da mobiliše svoje zaposlene kako bi oni ostvarili maksimum u okviru svojih poslovnih zadataka. Tako je od ključnog značaja da se zaposleni poistoveti sa svojom organizacijom, pa da realizacijom njenih ciljeva ostvari i realizaciju svojih ličnih preferencija. Zaposleni su veoma produktivni kada su motivisani, samo je uspeh pronaći način motivacije od strane rukovodioca. Koji će se sistem primeniti zavisi od više faktora koji su detaljnije obrađeni u ovom radu.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ljudski resursi

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari