Rangiranje, bodovanje i određivanje prioriteta
Objavio nikolagf 13. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Bezbednost
Objavio studenti.rs 08. novembar 2018. Prijavi dokument
U razvoju čovekovih delatnosti i opsega poslova koje on obavlja od početaka do današnjih dana, zajednički imenilac svih poslovnih poduhvata bila je potreba planiranja aktivnosti kako bi se dostigli predviđeni ciljevi. U skladu sa time, planiranje kao nešto imanentno čoveku u poslovnom okruženju u istoj meri koliko i njegova potreba za napredovanjem, oduvek je bilo zastupljeno u svim segmentima poslovanja.
Proces planiranja predstavlja sistematizovano sagledavanje budućih aktivnosti preduzeća, kako bi se pripremile odgovarajuće mere za akciju u sadašnjosti. Time se doprinosi poboljšanju položaja preduzeća u njegovom ukupnom društvenom okruženju, a posebno na tržištu. Prema tome, planiranje je kreativni proces, što podrazumeva stalno nastojanje preduzeća da usavršava svoje poslovanje i da se ne miri sa postojećim stanjem.
Sa druge strane, ukoliko se osvrnemo na etimologiju reči strategija, ona je prema jednom tumačenju nastala od dve grčke reči : stratos, u značenju vojske i agein, u značenju glagola voditi. U skladu sa ovim, nauka o strategiji je prvenstveno bila deo vojnih izučavanja u vezi sa planiranjem rata, da bi nakon izvesnog vremena, a uslovljena potrebama savremenog društva, strategija postala bitan deo i drugih nauka, prvashodno ekonomije i menadžmenta.
Objavio nikolagf 13. mart 2024.
Objavio Andri0805 13. mart 2024.
Objavio Andri0805 13. mart 2024.
Objavio AleksaJocicc 13. mart 2024.
Objavio mija.03 13. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio AleksaJocicc 13. mart 2024.
Objavio mija.03 13. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.