Održiva proizvodnja i potrošnja
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Bezbednost
Objavio studenti.rs 14. oktobar 2018. Prijavi dokument
SWOT analiza (engl. SWOT analysis, njem. SWOT-Analyse) je kvalitativna analitička metoda kojom se ocenjuju elemenate u okviru četri polja analize (mogućnosti, ograničenja, prednosti, nedostaci) procenjuju jake i slabe strane, pogodnosti i problemi razmatranog predmeta ili pojave. Može se koristiti u proceni podobnosti prostornih i tržišnih preduslov za razvoj nekog prostora ili podobnosti i stanja postojeće ponude u odnosu na tržište potražnje, kao i za određena marketinška istraživanja i sl.
Kod toga treba respektovati činjenicu da se radi o subjektivnoj proceni elemenata analize, bez upotrebe neophodnih analitičkih i metodoloških instrumenata. SWOT analiza predstavlja metodu pomoću koje se ocenjuje strategija preduzeća i uključuje četiri ključna faktora: snage (strengths), slabosti (veakness), šanse (opportunities) i pretnje (threaths). Snage i slabosti predstavljaju unutrašnje karakteristike preduzeća (biznisa), dok šanse i pretnje dolaze iz okruženja. Bazira se na sakupljenim i analiziranim podacima tokom istraživanja tržišta. Pomoću SWOT analize se identifikuju i uzimaju u obzir ključni faktori u trenutku plasiranja novog proizvoda/ usluge na tržište. Namijenjen je oceni kompatibilnosti sposobnosti kompanije sa okolišnim uslovima kompanije.
SWOT analiza nastoji da identifikuje poslovnu strategiju koja će najbolje iskoristiti snage i minimizirati slabosti, iskoristiti mogućnosti i smanjiti pretnje.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nikolagf 13. mart 2024.
Objavio Andri0805 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.