Tehnomanija – studija slučaja
Objavio Wvv 05. decembar 2023.
Naučni radovi, Skripte, Obrazovanje
Objavio jelenamilenkovic123 21. januar 2021. Prijavi dokument
U ovom radu razmatra se aktuelni pristup deci s autizmom i uticaj na inkluziju u procesu obrazovanja i vaspitanja. Prezentuje se činjenica da je povećan broj ove dece u vaspitno-obrazovnom procesu, opisuju njihove osobenosti/sposobnosti, prepoznaju potrebe i odgovor sistema. Predstavljamo rezultate istraživanja koje je imalo za cilj da utvrdi postojeće stanje, odnosno na koji način je sadašnji proces vaspitanja i obrazo- vanja usmeren na decu s autizmom. Da bi se ostvario postavljeni cilj bilo je potrebno: 1) utvrditi da li se karakteristike dece s autizmom identifikuju na ranom uzrastu, te koje forme rane intervencije i tretmana dobijaju; 2) u kojoj su meri nastavnici eduko- vani za rad sa decom s autizmom i da li primenjuju odgovarajuće metode rada; 3) koliko su roditelji upoznati sa savremenim pristupima i metodama rada s decom s autizmom, te kakva su njihova očekivanja; 4) u kojoj meri profesionalci poznaju i koriste odgovarajuće metode rada s detetom s autizmom. Istraživanje je sprovedeno u petnaest osnovnih ško- la i dva resursna centra, dva NVO, i obuhvaćeno trista devet ispitanika. S roditelji- ma i nastavnicima i nastavnicama su rađeni strukturisani upitnici, fokus grupe s profesionalcima, obavljena je analiza mišljenja psihologa za decu s autizmom. U nekoliko oblasti rada s decom s autizmom se preporučuju poboljšanja aktuelne prakse.
Objavio Wvv 05. decembar 2023.
Objavio milicab 02. oktobar 2023.
Objavio mvadapt 28. jun 2023.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.