Odlomak

Alternativne škole imaju izuzetno kvalitetne programe koji, ne samo da deluju maksimalno pozitivno na ličnost deteta, nego olakšavaju rad nastavnika a samim tim i rad roditelja sa decom. Ovakve škole obično su skupe, plaćaju se, ali nijedna cena nije visoka ako je plaćena za nešto što ne postoji nigde drugo, a mnogo je vrednije i kvalitetnije od ostalih ponuđenih izbora. Mnogo aktivnosti u ovim školama je posvećeno doživljajnom aspektu učenja i razvoja, što je u drugim, klasičnim školama, neopravdano zapostavljeno. U vreme naglašenog tehnološkog napretka, ovakve škole će sigurno u budućnosti privlačiti pažnju roditelja koji žele svome detetu omogućiti rad i učenje u atmosferi onakvoj kakva je u porodici. Neometano, shodno mogućnostima i željama deteta, ovakve škole će zasigurno biti mesta u koje će deca s radošću odlaziti, a vraćati se zadovoljna, isto tako nasmejana i pre svega, osveštena vaspitno-obrazovnim delovanjem. Klјučnо u svаkоm vаspitаnju i оbrаzоvаnju је sistеmаtskо i cilјnо vоđеnjе učеnikа dа оstvаri svоје pоtеnciјаlе, a alternativne škole upravo nude tu mogućnost.

Vekovima je kruti rezredno-predmetno-časovni sistem bio osnova školske prakse koji je predstavljao problem prilikom uvođenja novih pedagoških koncepcija u svrhu poboljšanja vaspitno-obrazovnog sistema. U 18. veku dolazi do promena kojima se nastoji pronaći odgovarajući system vaspitanja i obrazovanja koji se ne temelji isključivo na verbalnom podučavanju i učenju iz knjige. Novim se sistemima u narednim vekovima nastoji uvesti prihvatljivi način pedagoške prakse koji bi osigurao detetu slobodu u obrazovanju i načinu učenja.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Pedagogija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari