studenti
Mesto za uspešne studente

Kreativna klima

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Banke danas predstavljaju glavne institucije na svakom finansijskom tržištu, one su srž svakog prometa novca, preko njih počinje, odvija se i završava svaki ciklus reprodukcije. Baš kao i preduzeća u privredi i banke moraju stalno da ulažu u inovacije i kreativnost jer je i bankarsko tržište podjednako surovo, one banke koje su u koraku sa inovacijama one opstaju, dok one koje posluju po tradicionalnim metodama ili se gase ili posluju samo da bi preživele. Dakle kreativnost i inovacije moraju da budu jedan od bitnijih ciljeva svake banke. Koren inovacija u svakom preduzeću pa i u bankama počiva u prirodi kreativnog procesa i kreativnosti koja se nalazi u svakom pojedinci. Zato svi rukovodioci treba da rade na razvoju organizacione kulture, na način koji će stvoriti takvu klimu u kojoj stvaranje inovacija postaje zadatak svakog radnika.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ključne reči Ključne reči:

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.