Odlomak

Sprovođenje stategije podrazumeva da jednom utvrđenu strategiju treba odmah uneti u dnevne operacije banke, ali pri tome, treba obratiti pažnju na njeno precizno sprovođenje. U suprotnom, organizacija neće dobiti željene rezultate. Strateško planiranje sastoji se iz četiri povezana elementa:
• analiza okruženja,
• planiranja pravca,
• planiranja strategije i
• sprovođenja iste.
Preduzeće u odnosu na tržište mora da nadvlada barijere prostora i vremena, prilagođavajući se promenama, dok u isto vreme ono komunicira sa tržištem, sa ciljem da obavesti javnost, korisnike usluga i poslovnoj aktivnosti kojom treba da zadovolji potrebe, želje i očekivanja tržišta.U uslovima snažne finansijske konkurencije opstaju samo banke koje imaju dobar proizvod. Bankarski proizvod je namenjen klijentu i zadovoljenju njegovih potreba.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari