studenti
Mesto za uspešne studente

Marketing-Strategija banke

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Sprovođenje stategije podrazumeva da jednom utvrđenu strategiju treba odmah uneti u dnevne operacije banke, ali pri tome, treba obratiti pažnju na njeno precizno sprovođenje. U suprotnom, organizacija neće dobiti željene rezultate. Strateško planiranje sastoji se iz četiri povezana elementa:
• analiza okruženja,
• planiranja pravca,
• planiranja strategije i
• sprovođenja iste.
Preduzeće u odnosu na tržište mora da nadvlada barijere prostora i vremena, prilagođavajući se promenama, dok u isto vreme ono komunicira sa tržištem, sa ciljem da obavesti javnost, korisnike usluga i poslovnoj aktivnosti kojom treba da zadovolji potrebe, želje i očekivanja tržišta.U uslovima snažne finansijske konkurencije opstaju samo banke koje imaju dobar proizvod. Bankarski proizvod je namenjen klijentu i zadovoljenju njegovih potreba.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ključne reči Ključne reči:

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.