Elektronsko poslovanje
Objavio Aleksandra Milic 05. jun 2023.
Seminarski radovi, Bankarstvo/Finansije, Ekonomija, Menadžment
Objavio Mica001 15. maj 2023. Prijavi dokument
Uvod
Tržište se može definisati na različite načine u zavisnosti od svrhe definisanja. Različitost gledišta i definicija o tržištu izraz je poznate činjenice da je tržište kao fenomen veoma kompleksno, da postoje mnogobrojni aspekti analize tržista i različite forme u kojima se tržište ispoljava.
Posmatrano sa aspekta odnosa koji se uspostavljaju na tržištu, definiše se kao: ”sveukupnost odnosa ponude i tražnje koji na određenom mestu i odrđenom vremenu utiču na prodaju pojedinih roba i skup svih ustanova područja i uređaja koji omogućuju organizovani i stalni kontakt između kupaca i prodavaca.”
Tipologija tržišta
Tipologija tržišta se odnosi na klasifikaciju tržišta prema različitim kriterijumima. Oni mogu biti mnogobrojni ali u osnovi razlikujemo sledeće klasifikacije tržišta.
Osnovna podela tržišta:
– prema vrstama i količinama proizvoda;
– prema prostoru na kome se odvija;
– prema mogućim međuodnosima ponude i tražnje i
– prema mogućim načinima prodaje i fizičke distribucije proizvoda.
Objavio Aleksandra Milic 05. jun 2023.
Objavio naomimiona 05. jun 2023.
Objavio naomimiona 05. jun 2023.
Objavio naomimiona 05. jun 2023.
Objavio dejana1995 30. maj 2023.
Objavio Marjana 30. maj 2023.
Objavio nikola.tripko 05. jun 2023.
Objavio Aleksandra Milic 05. jun 2023.
Objavio Aleksandra Milic 05. jun 2023.
Komentari
You must be logged in to post a comment.