Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
25 stranica
Seminarski radovi, Bankarstvo/Finansije
Objavio leo2002 17. mart 2022. Prijavi dokument
Godine 1948. James Culliton prvi put o marketingškom odlučivanju razmišlja kao o receptu. Tu ideju je 1953. godine dalje iskoristio Neil Borden, profesor sa Hardvardske poslovne škole, te je stvorio novi naziv ''Marketing miks''. U to vreme, ''sastojci'' koji su sačinjavali marketing miks su bili brojniji nego danas. Međutim, 1960.godine Jerome McCarthy, profesor sa Mičigenskog državnog univerziteta, predložio je da se svi sastojci marketing miksa skupe u četiri elementa, danas poznatih kao 4P. Marketing miks uključuje aspekte i strategije marketinga koje menadžment koristi za sticanje konkurentske prednosti. Ovaj termin se izražava u obliku konceptualnog obrasca koji obuhvata elemente marketinga kao što su:
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.