Odlomak

Godine 1948. James Culliton prvi put o marketingškom odlučivanju razmišlja kao o receptu. Tu ideju je 1953. godine dalje iskoristio Neil Borden, profesor sa Hardvardske poslovne škole, te je stvorio novi naziv ''Marketing miks''. U to vreme, ''sastojci'' koji su sačinjavali marketing miks su bili brojniji nego danas. Međutim, 1960.godine Jerome McCarthy, profesor sa Mičigenskog državnog univerziteta, predložio je da se svi sastojci marketing miksa skupe u četiri elementa, danas poznatih kao 4P. Marketing miks uključuje aspekte i strategije marketinga koje menadžment koristi za sticanje konkurentske prednosti. Ovaj termin se izražava u obliku konceptualnog obrasca koji obuhvata elemente marketinga kao što su: 
No votes yet.
Please wait…
Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 15 stranica
  • Тржишно пословање Ime u pdf
  • Školska godina: 2018
  • Seminarski radovi, Bankarstvo/Finansije
  • Srbija,  -- Srbija --,  Visoka ekonomska škola strukovnih studija u Peći sa privremenim sedištem u Leposaviću  

Više u Seminarski radovi

Komentari