Propaganda i tržišne komunikacije
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Bankarstvo/Finansije, Ekonomija
Objavio studenti.rs 30. novembar 2017. Prijavi dokument
Današnja ekonomska situacija u kojoj privredni subjekti posluju, pred njih nameće niz uslova i zahteva, koje uspešno moraju realizovati da bi uopšte opstali na tržištu. Tržište na kome se posluje postaje sve zahtevnije, i usled sukobljavanja ponude i tražnje, konkurencija postaje sve oštrija.
Pod rizikom se podrazumeva takva situacija u budućnosti kod koje postoji više alternativnih rešenja sa određenom verovatnoćom realizacije, odnosno u datoj situaciji postoji neizvesnost u pogledu ishoda i verovatnoće da ishod bude nepovoljan (izloženost gubitku).
Postoje različite definicije rizika, međutim zajednički elementi svih definicija su: neodređenost ishoda i gubitak kao jedan od mogućih ishoda.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio naca0111111 15. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.