Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 18. septembar 2020. Prijavi dokument
a) Predmet biznis plana je otvaranje pansiona za pse, odnosno pružanje dnevnog i višednevnog boravka za pse, gde vlasnici pasa mogu da ostave svoje ljubimce na čuvanje i brigu našim zaposlenima.
3.2.1 Ciljna grupa potrošača
Pansion za pse “Šapica” namenjen je svim vlasnicima pasa, koji usled raznih obaveza, poslovnih puteva, odmora i slično moraju na kratko da se rastanu od svojih ljubimaca, a žele da im pruže zdravo okruženje, pažnju, brigu, negu i ljubav.
3.2.2 Geografsko tržište na koje se računa
Pansion za pse “Šapica” će se nalaziti u Novom Sadu i svi vlasnici pasa koji žive u ovom gradu ili blizini moći će da ih povere kod nas na čuvanje.
3.2.4 Prognoza kretanja tražnje u budućnosti
Vlasnici pasa nastoje da kada oni nisu u mogućnosti, svojim psima obezbede što bolju brigu i negu, najsličniju onoj koju inače dobijaju. Ovaj pansion nastojaće da u što većoj meri zadovolji potrebe pasa i njihovih vlasnika, i da obezbedi prijatan boravak psima, kako bi mogli opet bez problema kod nas da borave.
3.2.5 Sadašnji najveći snabdevači istog tržišta
U Novom Sadu trenutno postoji pansion za pse dogHouse, AV AV, Dogs Empire i nekoliko pansiona u okolnim mestima udaljenim nekoliko desetina kilometara od Novog Sada.
3.2.6 Zašto će novi biznis naći mesto na tržištu
Iako u Novom Sadu postoji nekoliko pansiona za pse, svaki od tih pansiona ima mali smeštajni kapacitet za pse, i nude usluge čuvanja malih i srednjih pasa, dok kod nas dolaze u obzir i veći psi. Verujemo da tržištu fali ovakav vid usluge s obzirom na količinu vlasničkih pasa u našem gradu i u okolini, i želju vlasnika da svojim ljubimcima pruže ono najbolje.
1.2.7 Prodajne metode i kanali distribucije
Pružanje usluge čuvanja pasa će se obavljati direktno u prostorijama pansiona. Reklamiranje će se vršiti putem interneta, na sajtovima, društvenim mrežama, kao i deljenjem flajera u veterinarskim ambulantama i u okolini psećih parkova.
3.2.8 Politika cena
Cene su formirane tako da su u rangu sa ostalim pansionima za pse.
3.3 Tržište nabavke sirovina i repromaterijala
3.4. Tehničko-tehnološka koncepcija
3.4.1 Potrebne građevine
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.