Brendiranje
Brend (eng: Brand) predstavlja holističku sumu (sinergiju) svih podataka o proizvodima ili grupama proizvoda radi poboljšanja verodostojnosti i ugleda organizacije ili pojedinca.
Robna marka (Brend) predstavlja skup vizuelnih, emotivnih, racionalnih i kulturnih karakteristika koje kupca asociraju na organizaciju i proizvod za koji je marka vezana. To može biti: ime, trgovačko ime, logo ili drugi simbol. Ona diferencira jednog proizvođača od svih ostalih na tržištu.
Robna marka se može posmatrati i kao sveukupnost zahteva koje kupac uzima u obzir pre nego što odluči da kupi određeni proizvod. Stoga možemo reći da je robna marka ime, termin, znak i simbol ili njihova kombinacija, koja ima za cilj da identifikuje proizvod ili usluge jednog proizvođača ili grupe prodavaca i da ih izdiferencira od proizvoda/usluge konkurenata.
Više u Skripte
Pesticidi-uticaj na zdravlje ljudi
- МОНИТОРИНГ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ
- Visoka tehnološka škola strukovnih studija u Aranđelovcu · Aranđelovac
- 12 stranica
Reciklaža metala
- РЕЦИКЛАЖНИ ТЕХНОЛОШКИ ПРОЦЕСИ
- Visoka tehnološka škola strukovnih studija u Aranđelovcu · Aranđelovac
- 8 stranica
Zagađenje mora naftom
- МОНИТОРИНГ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ
- Visoka tehnološka škola strukovnih studija u Aranđelovcu · Aranđelovac
- 12 stranica