Uloga slike i crteža u nastavi prirode i društva
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Pedagogija
Objavio studenti.rs 07. jun 2018. Prijavi dokument
Imajuću u vidu da polemike koje se često vode u krugovima muzičkih pedagoga, a čija je tema priroda, specifičnosti i opšte karakteristike dječijeg stvaralaštva nisu okončane, danas je prihvaćeno da je kreativnost, kao opšte ljudski potencijal i potreba, prirodno prisutna u svakom djetetu. Dječije stvaralaštvo se određuje kao sposobnost igranja misaonim elementima. Smatra se da je stvaralaštvo omogućeno radoznalošću koja se uočava u igri, iz koje se u toku razvoja diferenciraju mnoge aktivnosti, posebno umjetničke. Otuda se dječije stvaralaštvo može definisati i kao igra medijumima koji se nalaze u raznim vrstama umjetnosti, što se razlikuje po svojim motivima i funkciji od umjetničkih aktivnosti odraslih, iako nema bitnije razlike u primjenjenim tehnikama.
Okrenuto prvenstveno procesu, a ne rezultatu svoje stvaralačke aktivnosti, u naporu da reformuliše i izrazi sopstveni odnos prema svijetu koji ga okružuje, odnos prema drugim ljudima i samom sebi, čineći to na jedan sasvim nekonvencionalan, i, u izvjesnoj mjeri egocentričan način, dijete se u tom pogledu razlikuje od odraslog umjetnika koji svjesno teži produktu preko koga prenosi svoja osjećanja i zamisli na druge.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.