Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR, Trgovina
Objavio vesnicag 19. mart 2015. Prijavi dokument
1.Uvod
E-trgovina postaje jedna od najznačinijih trgovina današnjice. Danas e-trgovina ima mnoge prednosti u odnosu na tradicionalno obavljanje trgovinskih transakcija. Ove prednosti su mnogobrojne, kako za firme, tako i za kupce i društvo u cjelini.
Primjeri kao što je Ebay ili amazon.com su svima poznati. Pojavom e-trgovine prostornog i vremenskog organičenja nema , što za kompanije predstavlja konkurensku prednosti , a za kupcu olakšava proces obavljanaja kupovine.
E-trgovina zahtjeva drugi pristup kupcu, kako se kupci ponašanju u procesu kupovine preko interneta, različiti faktori koji utiču na njih. Prije svega kako utjecati na kupce da počnu koristiti e-trgovinu. Bitno je utvrditi faktore zbog kojih kupci se ne odlučuju na online kupovinu.
Od kompanija se zahtjeva da poštuju etnička i pravna pravila u procesu e-trgovine.
2.Pojam e-trgovina
Po pitanju definisanja elektronske trgovine se danas iznose mnogobrojna mišljenja, a čak se i mnogi eksperti međusobno ne slažu oko tačnog značenja ovog pojma. Po najjednostavnijoj definiciji, elektronska trgovina predstavlja proces u kome dva ili više preduzeća sklapaju posao putem računara ili neke vrste mreže. Ovako definisani pojam uključuje:
– transakcije među preduzećima (elektronsku velikoprodaju),
– elektronsku maloprodaju i
– digitalizaciju finansijskih tokova.
Ovoj definiciji bi se mogle dodati i druge aktivnosti koje zaokružuju poslovni ciklus, kao što su na primer postavljanje reklama, izdavanje računa i obezbeđivanje podrške kupcima. Elektronska maloprodaja kao dio, ili uži pojam od elektronske trgovine, se odnosi na prodaju dobara, usluga i informacija putem Interneta. Smatra se da je ovakav način poslovanja počeo da se razvija sredinom devedesetih godina dvadesetog vijeka, i da su glavnu zaslugu za njegov razvoj imale firme koje se u to vremenu nisu (a neke se još uvijek ne bave) bavile tradicionalnom maloprodajom, već su želele da celokupno svoje poslovanje obavljaju preko Interneta, firme poput Amazon.com i CDNow.
Poslje njih su se druge, već poznate maloprodajne firme, kao što su Barnes and Noble, the Gap i WalMart, uključile u ovakav oblik maloprodaje i otvorile svoje elektronske prodavnice. Smatra se da će one, kao i druge trgovinske firme sa prepoznatljivim imenima, moći da obezbjede dugoročno prisustvo i uspjeh u poslovanju na Internetu.
Elektronska trgovina je počela da se razvija sedamdesetih godina dvadesetog vijeka, kada su velike korporacije počele da razvijaju privatne mreže kako bi omogućile i svojim poslovnim partnerima i dobavljačima da koriste određene informacije.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio dejana1995 21. februar 2023.
Objavio joka84 25. jul 2022.
Objavio joka84 24. maj 2022.
Komentari
You must be logged in to post a comment.