Odlomak

U poslednje vreme mnoga preduzeca rukovodeci se pincipima odrzivog ravoja i ekoloske odgovornosti s jedne, i profitne motivacije, s druge strane, akcenat u svojoj poslovnoj aktivnosti sve vise stavljaju na obezbedjivanje ekoloskih performansi svojih proizvoda. Razlozi tome ogledaju se kroz zahteve potrosaca i kupaca prozivoda, da kupuju i upotrebljavaju proizvode koji, pored toga, sto su zadovoljavajuci kvalitetom i drugim svojim upotrebnim svojstvima, treba da budu i ekoloski. Za proizvodjace je relavantno da se u njihovim prozivodnim programima nadju ovakvi proizvodi, jer mogu da ih stimulisu na ostvarivanje usteda u proizvodnji i plasmanu i da doprinesu povecanju atraktivnosti za potencijalne kupce, sto moze rezultirati povecanom prodajom i rastom profita.
U savremenim uslovima dinamicne i intenzivne konkurencije asortiman proizvoda sa ekoloskim kvalitetom postaje imperativ u cilju poboljsanja ukupnog poslovnog uspeha preduzeca. Ekoloski proizvod je takodje u funkciji ostvarivanja zastite potrosaca po pitanju zdravstveno – bezbednosnih zahteva. Proizvodnja i prodaja ekoloskih proizvoda predstavlja svojevrstan instrument za ostvarivanje konkurentske prednosti preduzeca u odnosu na sve one subjekte cija je ponuda bez ekoloskih predznaka.
“Zeleni proizvodi preduzeca” svojim karakteristikama, kao i karakteristikama proizvodnog, prodajnog i postprodajnog procesa, pruzaju pozitivan doprinos smanjenju razlicitih negativnih uticaja na zdravlje ljudi, kao i ocuvanju zivotne sredine koriscenjem recikliranih i bezbednih materijala, primenom alternativnih izvora energije i sl.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 14 stranica
  • Medjunarodni Marketing -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Leposavić,  UNIVERZITET U PRIŠTINI - Učiteljski fakultet u Prizrenu Leposaviću  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari