PREDGOVOR
Ovo je peto, dopunjeno i izmenjeno izdanje udžbenika „Ekonomija”, objavljeno na Megatrend univerzitetu primenjenih nauka. Udžbenik je napisan prema planu i programu predmeta Tržišna ekonomija, koji se izučava na prvoj godini Fakulteta za poslovne studije i Poslovne škole Megatrend univerziteta primenjenih nauka u Beogradu. Udžbenik pruža studentima osnovna i najnovija teorijska i praktična znanja o ekonomiji kao nauci, mikroekonomiji i makroekonomiji. Ovo izdanje ima određene izmene i poboljšanja u odnosu na prethodno , a prošireno je trima novim glavama: 1. inf lacija, 2. agregatna tražnja i agregatna ponuda i 3. makroekonomija otvorene privrede. Ove tri glave priređene su na osnovu najnovijih istraživanja savremenih autora izove oblasti i upotpunuju treći deo udžbenika pod nazivom „Makroekonomija”. To studentima pruža dobar uvod i osnov za izučavanje drugih naučnih disciplina na Fakultetu za poslovne studije, posebno studentima koji se opredele za međunarodni smer i u drugoj godini imaju predmet Međunarodni ekonomski odnosi. Koristim priliku da najtoplije zahvalim recezentima udžbenika, prof. dr Mići Jovanoviću i prof. dr Gojku Rikaloviću, koji su svojim primedbama, predlozima, sugestijama i opaskama, značajno doprineli da se otklone ili pak svedu na manju meru slabe tačke, propusti i neujednačenosti nivoa razmatranja pojedinih pitanja. Naravno, sve preostale slabosti idu na račun autora ovog udžbenika

Prijavi se