Odlomak

Adekvanto formulisanje poslovnih strategije nije moguće je bez uvida u stanje faktora okruženja – poslovnog ambijenta u kome posluje i u kome će poslovati firma;
Informacije o konceptima i tehnikama analize okruženja;
Sagleda uticaj pojedinih fakora opšteg okruženja na poslovanje i formulisanje strategije;
Strategije preduzeća se ne razvijaju u vakumu, već u konstalaciji brojnih faktora, koji indirektno ili direktno, jače ili slabije utiču na uspešnost privređivanja. Stoga, menadžment mora da ima informacije u poslovnom ambijentu u kome posluje.

Bez uzimanja u obzir relevantnih uticaja faktora okruženja nije moguće formulisati adekvatnu strategiju (viziju, misiju, strategije…), niti uspešno poslovati.
Intenzivne promene uslova poslovanja predstavljaju jednu bitnih karakteristika savremenog sveta.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 51 stranica
  • STRATEGIJSKI MENADZMENT -
  • Školska godina: -
  • Prezentacija, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Novi Sad,  UNIVERZITET PRIVREDNA AKADEMIJA - Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment FIMEK, u Novom Sadu  

Više u Ekonomija

Više u Prezentacija

Više u Skripte

Komentari