Sličnosti i razlike između menice i čeka
Objavio kacab 24. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio stefanstudent996 24. avgust 2018. Prijavi dokument
Predmet istraživanja marketing organizacija je veoma širok. Ova istraživanja se odnose na razna područja i probleme koji su značajni za upravljanje marketing aktivnostima svih organizacija. Istražuju se eksterni i interni faktori koji određuju tržišni potencijal organizacija. Najveći deo istraživanja marketinga odnosi se na istraživanje, odnosno predviđanje ponude i tražnje. Na taj način se vrši predviđanje konjukturnih kretanja na posmatranje tržišta.
Posebna pažnja na polju istraživanja marketinga pripada ponašanju potrošača na tržištu. Potrošači su centralna tačka marketinga i marketing istraživanja organizacije. U fokusu ovih istraživanja nalaze se motivi, potrebe i zahtevi krajnjih potrošača i organizacija. Ovo naročito dolazi do izražaja prilikom istraživanja marketinga u uslužnim delatnostima, kao što su trgovina, bankarstvo, osiguranje, turizam, saobraćaj i sl. Takođe, veliki značaj imaju i istraživanja bazirana na ispitivanju efikasnosti i korišćenja instrumenata marketing miksa ( proizvod, cena, promocija i distribucija ).
Poslovanje savremenih preduzeća se danas ne može ni zamisliti bez istraživanja potrošača. Oni sami su najbolji izvor o njihovim potrebama i željama, koje treba sagledati, ali i što efikasnije ispuniti.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.