Sličnosti i razlike između menice i čeka
Objavio kacab 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 12. decembar 2019. Prijavi dokument
Dosadašnje analize i praksa ukazuju na to da se brend stvara dobro planiranim i strpljivim radom, kao i dugoročnom strategijom sopstvene ponude. U suštini brend čini skup podataka koji su vezani za proizvode
i usluge, a čiji bi krajnji cilj trebao biti prepoznatljivost kvaliteta neke kompanije ili organizacije. Brend je sastavljen od njegove vrednosti (engl. Brand Equity – količinu sredstava koju je neka kompanija uložila
i njega), identiteta (engl. Brand Identity – fizička i verbalna promocija brenda), svesti (engl. Brand Awareness – odnos potrošača u prepoznavanju brenda i njegovog povezivanja sa odgovarajućim proizvodom ili uslugom)
i na kraju, ali ne i najmanje važan element je prepoznatljivost brenda (engl. Brand Recognition – skup pozitivnih osećanja o pojedinom brendu u svesti čoveka).
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.