Odlomak

Elektronska trgovina je pojam koji se koristi radi opisivanja trgovine putem Interneta, uključujući i razmenu između preduzeća, maloprodaju u elektronskom obliku, digitalizaciju novčanih tokova i transmisiju digitalizovanih podataka. Težnja za rastom efikasnosti i efektivnosti poslovanja uslovila je da preduzeća sve više razmatraju koji je najbolji način da se zadovolje potrebe i želje potrošača.

Nastanak kompanije Amazon.com se vezuje za 1994. godinu kada je Jeff Bezos investicionoj banci sa Wall Street-a pročitao neverovatan podatak da je upotreba Interneta rasla po stopi od 2300% godišnje. Svoju viziju unapređenja tradicionalnog načina poslovanja video je u obavljanju posla putem interneta, što bi omogućilo efikasnije i produktivnije poslovanje. Stvaranje Amazon.com je za cilj imao elektronsku prodaju knjiga što se veoma brzo diverzifikovalo u elektronsku trgovinu više miliona jedinstvenih, novih proizvoda.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari