studenti
Mesto za uspešne studente

Formulisanje strategije u poslovanju savremenih kompanija

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Sposobnost kreiranja vizije, misije, ciljeva i strategije, i njihove implementacije u život organizacije, upravljanje promenama, komunikativnost, sposobnost da stalno uči, intuitivnost,samouverenost, kreiranje novih vrednosti, i sl., samo su neke od osobina savremenog menadžera koje zahteva nova konkurencija, nova tehnologija i novi stil života. Odgovor na sve zahtevnije i savremenije uslove poslovanja predstavlja koncept strategijskog menadžmenta, odnosno strategijskog upravljanja preduzećem. Ovaj koncept omogućava preduzeću, ako se adekvatno primeni, da na vreme uoči promene i moguće turbulencije, kako u eksternom tako i u internom okruženju, i da na vreme pripremi preduzeće za adekvatnu reakciju.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ključne reči Ključne reči:

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.