Odlomak

Dugo vremena su kompanije koristile maksimalno svjetske resurse, bez obzira na posljedice. Globalno zagrijavanje, ekološke katastrofe i ostale značajne promjene životne sredine podstakle su ljude na razmišljanje. Na globalnom nivou su se snage udružile u jednom, a to je da se treba težiti ka održivošću i prestati se bahato ponašati prema resursima i životnoj sredini.
Ekološki odgovoran ili “green marketing” se odnosi na zadovoljavanje potreba, želja i zahtjeva potrošača zajedno sa očuvanjem životne sredine. Green marketing upravlja sa sva četiri elementa marketing miksa da prodaje proizvode i usluge koje nude superiorne koristi za životnu sredinu u obliku redukovanog otpada, veće efikasnosti energije, i smanjene emisije štetnih materija. Ove koristi se procjenjuju analizom životnog ciklusa, koji mjeri uticaj proizvoda na životnu sredinu tokom njihovog životnog vijeka.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Skripte

Komentari