Odlomak

Nakon uspešnog početka izvoza u Englesku i Belgiju, Heineken 1876. godine započnje izvoz u Francusku. Na veliko zadovoljstvo Džerarda Hajnekena, koji je bio potpuno očaran Parizom, potpisan je ugovor na osnovu kojeg je Heineken snabdevao pivom Foli Beržer (Folies Bergeres), na čijoj sceni su nastupale čuvene kan-kan devojke. Usledilo je osvajanje prve nagrade za kvalitet na Sajmu u Parizu (Grand Prix de Paris) 1889. godine, kada Heineken zaslužno i u skladu sa stečenim statusom postaje deo stalne ponude restorana na Ajfelovom tornju.
Posao proizvodnje piva je za Heineken najinteresantniji i najveći izazov, jer zahteva posebnu veštinu i predanost. Cilj je savršeno pivo, svakog puta. Najveća pažnja posvećuje se kvalitetu vode, koja je u finalnom proizvodu zastupljena sa čak 90 odsto. Svake godine investiraju se milioni dolara u postrojenja za filtriranje i očuvanje kvaliteta vode, u čemu Heineken ima zavidnu reputaciju. Umeće prerade i kombinovanja hmelja, ječmenog slada, kvasca i vode dobro je čuvana tajna, ali i proces koji mora da isprati svaka od 140 pivara u svetu. Svaki sastojak određuje ukus krajnjeg proizvoda, pa sirovine dobijaju pravi VIP tretman. Zelena boja boce je simbol Heineken piva. Zeleno označava svežinu, prirodu, život i bezbednost, a istovremeno je idealna boja za ambalažu hrane ili pića. Heineken etiketa je zelena kao i boca u kojoj se prodaje širom sveta.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari