Propaganda i tržišne komunikacije
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Naučni radovi, Skripte, Ekonomija, Pravo
Objavio jelenajo123456789 27. decembar 2017. Prijavi dokument
Poslednjih decenija je primetan trend pada akcionarstva individualnih akcionara, a rasta akcionarstva institucionalnih investitora. Od ove promene se očekivao pozitivan učinak na korporativno upravljanje akcionarskih društava. Međutim, to se nije obistinilo. Štaviše, poslednja finansijska kriza je pokazala da institucionalni investitori ne samo što nisu ništa učinili kako bi predupredili ispoljavanje problema, već su insistiranjem na ostvarivanju dobrih rezulatata u kratkom roku čak i doprineli produbljivanju krize. Zbog toga korporativno upravljanje poslednjih godina ulaže velike napore u cilju aktivnog uključivanja ovih lica u materiju korporativnog upravljanja. Tako se i razvio koncept „akcionarske uključenosti“, koji su neke države implementirale usvajanjem odgovarajućih kodeksa.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio Wvv 05. decembar 2023.
Objavio milicab 02. oktobar 2023.
Objavio mvadapt 28. jun 2023.
Objavio nedaa456 15. april 2024.
Objavio Sergejss1 25. mart 2024.
Objavio mob0629649492 25. mart 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.