Odlomak

Savremeno tržište karakteriše kompleksnost, turbulentnost i porast neizvesnosti izazvan čestim pojavama inovacija u svim oblastima poslovanja. Inovacije jačaju kompetitivnost i dovode do diskontinuiteta koji utiče na prestanak važenja dotadašnjeg načina poslovnog razmišljanja, odlučivanja i akcije. Preduzeća su primorana da neprekidno prikupljaju informacije i o svom unutrašnjem okruženju (o sopstvenim snagama i slabostima), ali pre svega o spoljnom okruženju -potrošačima, konkurentima, partnerima, državi i njenoj ekonomskoj politici.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 24 stranica
  • Istraživanje marketinga prof. Ahmed Mangafić
  • Školska godina: prof. Ahmed Mangafić
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Bosna i Hercegovina,  Zenica,  UNIVERZITET U ZENICI - Ekonomski fakultet  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari