Odlomak

Brend, u savremenim turbulentnim uslovima poslovanja sve više dobija na značaju iz proštog razloga što na trzištu postoji veliki broj istih proizvoda, što je prisutan postupak imitacije, dolazi do brzog razvoja industrije, mnogih tehnoloških otkrića i drugih stvari sto remeti jedinstven i klasičan način poslovanja i prodaje. Pouzdana aktivnost se ogleda u tome što danas kompanije plasiraju proizvode na tržište pod određenim brendom , što je posledica opadanja klasičnog vida prodaje, odnosno načina kojim se vrši razmena dobara i novca na trzištu. Nepouzdana aktivnost je da se krajnji potrošač, nakon kupovine proizvoda pod poznatim brendom, uveri u suprotno.
Etimološki posmatrano, termin brend je staronovrveškog porekla, („bradnr“ u doslovnom prevodu na srpski znači „goreti“). Osim toga, u engleskom jeziku se pod terminom„brand“ podrazumeva žig za obeležavanje stoke sa ciljem isticanja njenog vlasnika. U savremenoj teoriji i praksi međunarodnog marketinga termin brend je široko prihvaćen.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 12 stranica
  • Međunarodni marketing -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
  • Srbija,  Leposavić,  Visoka ekonomska škola strukovnih studija u Peći sa privremenim sedištem u Leposaviću  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari