Odlomak

Cilj svakog prodavca je unapređenje prodaje. To je jedan veoma komplikovan proces jer je potrebno utvrditi tačno šta je ono što kupac želi, i šta je potrebno učiniti da bi se te njegove želje iliti potrebe zadovoljile. Kupac mora u svakom pogledu biti zadovoljan da bi se prodaja unapredila. Kupac je najčešće ujedno i potrošač, tako da je za prodaju najbitnije pokušati razumeti samo ponašanje potrošača prilikom kupovine ili samog izbora robe uopšte.
Proučavanje ponašanja potrošača je od velikog značaja za nas kao potrošače, studente i marketing eksperte. Za nas kao potrošače, od značaja je da sagledamo sopstvene odluke u vezi sa potrošnjom – šta, zašto i kako kupujemo. Istraživanje ponašanja potrošača omogućava nam da postanemo svesni niza uticaja na naš izbor pri kupovini proizvoda i usluga.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari