studenti
Mesto za uspešne studente

Kako unaprediti prodaju potrošačima i poslovnim kupcima

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Cilj svakog prodavca je unapređenje prodaje. To je jedan veoma komplikovan proces jer je potrebno utvrditi tačno šta je ono što kupac želi, i šta je potrebno učiniti da bi se te njegove želje iliti potrebe zadovoljile. Kupac mora u svakom pogledu biti zadovoljan da bi se prodaja unapredila. Kupac je najčešće ujedno i potrošač, tako da je za prodaju najbitnije pokušati razumeti samo ponašanje potrošača prilikom kupovine ili samog izbora robe uopšte.
Proučavanje ponašanja potrošača je od velikog značaja za nas kao potrošače, studente i marketing eksperte. Za nas kao potrošače, od značaja je da sagledamo sopstvene odluke u vezi sa potrošnjom – šta, zašto i kako kupujemo. Istraživanje ponašanja potrošača omogućava nam da postanemo svesni niza uticaja na naš izbor pri kupovini proizvoda i usluga.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ključne reči Ključne reči:

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.