Odlomak

Za razumevanje razlika koje postoje između marketinga usluga i marketinga fizički opipljivih proizvoda, odnosno za uočavanje razlika koje odlikuju marketing usluga u odnosu na klasično shvatanje marketinga, potrebno je pre svgea uočiti razlike izmeđubusluga i proizvoda kao predmeta razmene. Ove razlike najbolje se mogu uočiti kroz definisanje usluge i analizu kategorije uslužnog susreta i uslužnog sistema. Treba naglasiti da su rani ekonomisti poklanjali malo pažnje uslugama, smatrajući ih potpuno neproduktivnim, odnosno kategorijom koja ne kreira nikakvu novu vrednost. Tako je Adam Smit sredinom 18. veka pravio razliku između proizvodnje kora rezltira opipljivim rezltatom (kao što su poljoprivreda i industrija) i proizvodnje koja nema opipljiv rezultat, a uključuje napore posrednika, doktora, advokata i vojske.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari