Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 24. novembar 2017. Prijavi dokument
Za razumevanje razlika koje postoje između marketinga usluga i marketinga fizički opipljivih proizvoda, odnosno za uočavanje razlika koje odlikuju marketing usluga u odnosu na klasično shvatanje marketinga, potrebno je pre svgea uočiti razlike izmeđubusluga i proizvoda kao predmeta razmene. Ove razlike najbolje se mogu uočiti kroz definisanje usluge i analizu kategorije uslužnog susreta i uslužnog sistema. Treba naglasiti da su rani ekonomisti poklanjali malo pažnje uslugama, smatrajući ih potpuno neproduktivnim, odnosno kategorijom koja ne kreira nikakvu novu vrednost. Tako je Adam Smit sredinom 18. veka pravio razliku između proizvodnje kora rezltira opipljivim rezltatom (kao što su poljoprivreda i industrija) i proizvodnje koja nema opipljiv rezultat, a uključuje napore posrednika, doktora, advokata i vojske.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.