Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 15. avgust 2017. Prijavi dokument
U radu se objašnjava primjena opštih principa marketinga na poslovanje uopšte, u cilju opstanka, uspješnijeg poslovanja, rasta i razvoja u sve dinamičnijem okruženju. Rad daje teorijski pregled koncepta marketing miksa, u svim sferama poslovanja, pri tome ukazujući na važne relacije između kvaliteta i sva četiri elementa marketinga miksa, kako ga u literaturi nalazimo pod nazivom 4P. Svaki od ova četiri elementa u ovom radu, zauzimaju određene stranice, što će smatramo, na kraju doprinijeti boljem objašnjenju i razumijevanju koncepta marketing miksa, njegove svestranije primjene, a koji je ujedno i naziv ovog diplomskog rada.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.