Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio crna ruka 23. avgust 2014. Prijavi dokument
U V O D
Ovaj rad obrazlaže marketing usluga sa osvrtom na sledeće elemente marketing strategije: cenu, kanale distribucije, promociju, proces usluživanja, uslužni ambijent i ljude. Navedeni elementi marketing strategije su sagledani kroz prizmu modne agencije „Baron Fashion“ iz Novog Sada.
Modna agencija Baron Fashion, osnovana je 1996.g. u Novom Sadu. Prve godine, agencija se bavila isključivo organizacijom modnih revija na teritoriji Novog Sada, tokom vremena je proširila svoju delatnost da bi danas imala veoma složen i celovit paket usluga sa frizerskim i modnim studiom u Novom Sadu i novootvorenim modnim studiom u Beogradu. Osnovna delatnost modne agencije „Baron Fashion“ je organizacija događaja kao što su modne revije, prezentacije na sajmovima, venčanja, rođendani, kompanijske prezentacije i proslave, kao propratne delatnosti koje u određenim segmentima obezbeđuju i komletan paket usluga organizovanja događaja su frizerske usluge, usluge profesionalnog šminkanja, škola za manekene i fotomodele, škola profesionalnog šminkanja, kreiranje i distribucija odeće, venčanica i odela za venčanja, zastupanje manekena i fotomodela.
Organizovanje događaja se smatra za najkompleksniju tehniku strateškog marketinga i odnosa s javnošću. Koristi se kao veoma jak komunikacijski alat sa ciljnom grupom. Pomaže u komunikaciji sa klijentima i budućim klijentima, i može da dovede do veoma velike medijske pažnje. On uključuje planiranje, organizaciju, koordinaciju i izvršenje različitih događanja. Organizacija događaja jedan je od najboljih načina komuniciranja s različitim ciljnim grupama potrošača i izgradnje pozitivnog imidža kompanije. Imidž kompanije leži u osnivaču Mladenu Milivojević koji je svojim radom kao stilista i modni kreator u okviru kompanije uspeo da stvori prepoznatljivo ime u regionu.
Da bi se upoznali sa kompanijom u ovom uvodnom delu ću predstaviti SWOT analizu marketinga modne agencije Baron Fashion.
Snaga, potencijal i prednosti koje kompanija ima u odnosu na druge sa realnog stanovišta leži u celovitom paketu usluga, dugogodišnje osoblje koje funkcioniše kao tim, kompanija vrši veoma dobre promocije sa konstantnom prisutnošću u javnosti.
Slabosti koje kompanija ima su nedovoljna naglašenost brenda, loga i brenda kompanije u ambijentima tj prostorima u kojima se vrši usluga, proces usluživanja je komlikovan, i nedovoljno brz, novootvoreni studio u Beogradu nema formiran proces usluživanja za sve usluge pa je ponuda usluga smanjena i oslabljena.
Prilike i šanse za rast koje postoje za kompaniju su osvajanje novog tržišta u Beogradu ali i ako je to velika šansa za kompaniju jer je kompanija poznata sa imenom i imidžom na tom tržištu takođe to može biti i pretnja jer posao još uvek nije razrađen i uhodan pa bi uložena sredstva mogla da donesu još veće gubitke umesto dobiti.
Pretnje iz okruženja osim rizika investicije u novootvoreni studio u Beogradu, takođe mogu biti i visoke cene koje iako su odraz brenda i ekskluzive zbog postojeće krize u zemlji mogu da budu opasnost pogotovo ako se ne promeni politika i neuvedu popusti ili druge olakšice kojima bi se zadržali postojeći i privukli novi kupci.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.