Odlomak

Koncentracija tržišta predstavlja funkciju broja preduzeća koja konkurišu na tržištu i njihovim pojedinačnim tržišnih učešća. Dakle, nisu sva tržišta ista: imamo tržište na kome postoji mnogo međusobno povezanih konkurenata, ili pak tržišta na kome dominira manji broj preduzeća. Prinpip je jednostavan: što manji broj preduzeća na tržištu sa većim potencijalnim tržišnim učešćem, to je veća koncentracija tržišta.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 23 stranica
  • Trzišna analiza i cene prof.Nebojša Stošić
  • Školska godina: prof.Nebojša Stošić
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Kos. Mitrovica,  UNIVERZITET U PRIŠTINI - Ekonomski fakultet  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari