Odlomak

Trgovina na malo je deo trgovine koja nabavlja robu od trgovine na veliko ili proizvođača, a prodaje je uglavnom krajnjim potrošačima, a delom i pravnim licima, a cello osnovno obeležje je da prodaje robu u manjim količinama i od istorijskog je značaja za standard stanovništva. Tržište maloprodaje u Srbiji stagnira. U poslednjih nekoliko godina, koliko traje ekonomska kriza, srpski kupac  je primoran da se prilagođava situaciji i nađe načina da se izbori sa finansijskim problemima. Stoga, on detaljno planira svoju kupovinu, kupuje samo neophodno i na neki način ograničava sebe da dođe u iskušenje da kupi ono što mu ne treba. Širina asortimana više nije ključni razlog za odabir prodajnog objekta, već su to sve više cena i blizina mesta stanovanja što je u značajnoj meri doveo do zastoja u razvoju trgovina.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Skripte

Više u Trgovina

Komentari