Odlomak

Informatička revolucija u punoj meri dolazi do izražaja u sferi trgovine. Zahvaljujući tome, nastaje i razvija se svojevrsna elektronska trgovina.

Elektronska trgovina podrazumeva korišćenje više različitih elektronskih informacionih tehnologija u koje se ubrajaju telefon, e-mail, faks, telefaks, automatska identifikacija na bazi bar koda, EDI, prenos vizuelne informacije kao deo neke druge međuorganizacijske transakcije, direktan pristup datotekama poslovnog partnera, prenos poruka na elektronskim obrascima, prenos elektronskih kataloga i konačno korišćenje Interneta, odnosno Web-a.

Elektronska trgovina, kao novi segment savremenog poslovanja, posledica je razvoja globalne ekonomije i globalne računarske mreže.

Posmatrano sa aspekta komunikacija, elektronska trgovina predstavlja isporuku informacija, proizvoda, usluga ili plaćanja putem telefona, računarske mreže ili nekog drugog sredstva.

Međutim, sa stanovišta poslovanja, elektronska trgovina predstavlja primenu tehnologije s ciljem automatizacije poslovnih transakcija.

Elektronska trgovina sa aspekta usluga je alat koji smanjuje troškove, usavršava kvalitet robe i povećava brzinu isporuke.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Više u Trgovina

Komentari